Fizjo–
terapia

Fizjoterapia jest metodą leczenia bazującą na wykorzystaniu ludzkich reakcji na bodźce mechaniczne. Pozwala zidentyfikować dysfunkcję i łagodzić ich objawy bólowe oraz przyspiesza proces rekonwalescencji. Osteopatia to forma postępowania terapeutycznego oparta o dokładne diagnozowanie i leczenie ograniczeń ruchomości w ciele poprzez odpowiednio dobrane techniki manualne. Oparta o holistyczne podejście do systemu opieki pacjenta. Postrzega ludzkie ciało jako całość na płaszczyźnie fizycznej, psychicznej, emocjonalnej i żywieniowej. Pacjentom poddawanym opiece fizjoterapetycznej, osteopatycznej gwarantujemy najlepszą opiekę medyczną obejmującą ocenę stanu zdrowia, diagnozę funkcjonalną, planowanie rehabilitacji oraz jej przeprowadzenie, a także ponowną rewizję stanu zdrowia.

Podczas całego procesu terapeutycznego będziesz traktowany jako człowiek, a nie tylko objaw choroby czy dolegliwość z którą aktualnie się zmagasz. Moim celem będzie wnikliwa analiza historii choroby, dokładne badanie oraz terapia nakierowana na przyczynę problemu bólowego i szybkie usunięcie barier w celu uwolnienia ograniczeń oraz funkcjonalnych zaburzeń tkanek.

Pierwsza wizyta

Podczas pierwszej wizyty przeprowadzę z Tobą szczegółowy wywiad – rozmowę, potem przejdziemy do badania funkcjonalnego – osteopatycznego, aby postawić diagnozę. Prześledzę twoje badania dodatkowe RTG, USG, rezonans magnetyczny, tomografie komputerową – nie zapomnij o nich. A następnie ustalimy plan leczenia i przejdziemy do pierwszej terapii.
Strzałka w dół

Ile trwa wizyta?

Pierwsza wizyta trwa na ogół około 60 minut, a kolejne 45 – 60 minut. Oczywiście czas ten jest ustalany indywidualnie w zależności od problemu pacjenta. Dlatego możesz spędzić w gabinecie 40 minut, a nawet 75 minut. Każdy pacjent przychodzi z innym problemem dlatego podchodzę do tego indywidualnie.
Strzałka w dół

Jaki jest koszt wizyty?

Koszt 1 wizyty ze względu na dokładną analizę pacjenta i wykonanie pierwszej terapii zajmuję więcej czasu dlatego cena leczenia wynosi 80 zł. Każda kolejna wizyta i cena ustalana jest indywidualnie koszt leczenia wynosi 60-80 zł. ( w cenę zabiegu wliczone jest kinesotaping dlatego nie ponoszą państwo dodatkowych kosztów).