Terapia powięziowa

Terapia powięziowa polega na manualnym wpływaniu na tkankę łączną, czyli powięź, która otacza mięśnie, narządy, kości i inne elementy ciała. Powięź stanowi bardzo ważny element w organizmie człowieka, odpowiadający za wiele funkcji, w tym za stabilizację ciała, przepływ krwi, regulację temperatury, a także za funkcje ochronne i adaptacyjne organizmu. Terapia powięziowa polega na stymulacji powięzi, co pozwala na zwiększenie jej elastyczności oraz poprawienie funkcjonowania całego naszego organizmu.

Terapia powięziowa – Centrum Rehabilitacji Kinesis w Radzyminie

Terapia powięziowa pozwala na skuteczną regenerację ciała i umysłu. Poprawia jakość życia i pozytywnie wpływa na stan zdrowia pacjenta. Dzięki terapii powięziowej można pozbyć się bólu, zwiększyć elastyczność mięśni i poprawić ich funkcjonowanie, a także wpłynąć na lepsze samopoczucie i jakość snu.

Jeśli cierpisz na bóle mięśniowo-powięziowe, ograniczenia ruchowe lub inne zaburzenia ruchu, to terapia powięziowa może być właśnie dla Ciebie. Zapraszamy do Centrum Rehabilitacji Kinesis, gdzie nasi doświadczeni fizjoterapeuci pomogą Ci odzyskać zdrowie i pełnię sił. Skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na wizytę

• bóle kręgosłupa i stawów,
  • bóle mięśni i ścięgien,
  • migreny i bóle głowy,