web designer - mainet.pl

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
polityka prywatnoci
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Regulaminem oraz Polityką Prywatności
dla celów świadczonych usług przez Centrum Rehabilitacji Kinesis
wyślij wiadomość
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

nasze usługi

Jest to masaż wibracyjny z użyciem sprzętu Aquavibron, który wykorzystuje do wytworzenia wibracji ciśnienie wody. Zabieg ten ma bardzo szerokie zastosowanie, ze względu na delikatne, ale wyraźnie odczuwalne działanie.

Zastosowanie masażu wibracyjnego powoduje przekrwienie lokalne tkanek, a tym samym przyspieszone usuwanie zbędnych produktów przemiany materii, przyspieszając gojenie oraz zmniejszając dolegliwości bólowe.

Najczęściej stosowany jest w:

Przebiegu Reumatoidalnego zapalenia stawów

Leczeniu Bólu mięśniowo-powięziowego spowodowanego przeciążeniem

Leczeniu Bólu i napięcia spowodowanego nadmiernym stresem

Odnowie biologicznej sportowców

Wspomaganiu leczenia dyskopatii

Przeciwwskazania do wykonywania zabiegu to:

Chorobą nowotworową

Pierwszy trymestr ciąży

Osteoporoza

Zaawansowana choroba miażdżycowa

Zapalenie żył głębokich

Żylaki

Masaż z użyciem Aquavibron

Jest to zabieg z zakresu światłolecznictwa z wykorzystaniem wiązki laserowej. Ten zabieg różni się od standardowej laseroterapii laserem biostymulacyjnym mocą szczytową. Dzięki temu zabieg jest dużo skuteczniejszy, dociera do głębszych warstw tkanek, a co najważniejsze skraca czas powrotu do zdrowia. Bardzo często efekt przeciwbólowy jest natychmiastowy i odczuwalny już po pierwszej terapii.

Terapia jest w pełni bezbolesna. Wiązka laserowa docierając do miejsca powodującego dolegliwości, przyspiesza metabolizm komórek, pomaga tworzyć nowe naczynia krwionośne oraz pobudza krążenie krwi i limfy, do tego ma bardzo silne oddziaływanie przeciwbólowe.

Główne wskazania do zabiegów laserem wysokoenergetycznym to:

Przewlekle bóle stawów

Zapalenia kaletek

Zapalenia pochewek ścięgnistych

Naderwania i zerwania mięśni

Terapia blizn

Owrzodzenia

Reumatoidalne zapalenie stawów

Zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa

Zespół cieśni nadgarstka

Ostroga piętowa

Tendinopatie (łokieć tenisisty, golfisty)

Stany po urazach ostrych (skręcania i zwichnięcia stawów z uszkodzeniami więzadeł

Laser Wysokoenergetyczny

Choroba nowotworowa do 5 lat od zakończenia leczenia

Choroby związane z niską krzepliwością krwi

Epilepsja fotogenna

Otwarte rany

Implanty metalowe lub elektroniczne

Stworzyliśmy dla Was serię zabiegów upiększających z serii Indiba Beauty. Jest to idealna alternatywa dla drogich zabiegów kosmetologicznych, a efekt dokładnie ten sam, czyli zdrowa, jędrna skóra twarzy i ciała.

Indiba Activ to rewolucyjne urządzenie, które znajduje zastosowanie w fizjoterapii ortopedycznej, sportowej, uroginekologicznej a także w fizjoestetyce, czyli dziedzinie zajmującej się poprawą jakości i wyglądu skóry twarzy i ciała.

Co sprawia, że nasza skóra wygląda świeżo, jest rozjaśniona i napięta? Odpowiedzialne są za to dwa podstawowe białka strukturalne budujące skórę: kolagen i elastyna. Z wiekiem ilość kolagenu i elastyny w skórze znacząco spada, przez co skóra traci swą sprężystość i jędrność. Aby zatrzymać ten proces, powinniśmy stymulować skórę do produkcji tych białek. Rozwiązanie jakie proponujemy to zabiegi z Indibą Activ z serii Indiba Beauty, którą stworzyliśmy z myślą o osobach dbających o swój piękny i estetyczny wygląd. Proponujemy naszym pacjentom serię zabiegów podczas których stymulujemy proliferację komórek macierzystych, hamujemy odkładanie się tłuszczu i stymulujemy chondrocyty, czyli komórki uczestniczące w tworzeniu chrząstki.

Wyjątkowość terapii z Indibą polega na tym, że urządzenie to daje możliwość utrzymania stałej częstotliwości prądu na poziomie 448 kHz. Dodatkowo urządzenie Indiba Activ wykorzystuje opatentowany System Proionic, który, dzięki szeregowi procesów działających na komórki przyśpiesza procesy regeneracyjne. Działając na tkanki z wysoką temperaturą bardzo mocno generuje się produkcja kolagenu.

Namnażając kolagen i elastynę, przebudowujemy skórę, co działa zbawiennie na: wszelkie rany pooperacyjne, blizny, zmiany potrądzikowe, ujędrnianie, gęstość i napięcie skóry. Ma to zbawienny wpływ na zwiotczałą skórę, zmarszczki, cellulit, rozstępy czy przebarwienia.

INDIBA BEAUTY - zabiegi poprawiające wygląd i kondycję skóry

Jest to terapia wykorzystująca fale radiowe wysokiej częstotliwości do wytworzenia prądów przepływających przez tkanki. Prądy te powodują kilka efektów. Najważniejszym jest wytworzenie ciepła wewnątrz tkanek poddanych terapii, co powoduje rozszerzenie naczyń krwionośnych, zwiększony przepływ krwi i limfy oraz na bardzo silny efekt przeciwbólowy. Dodatkowo badania nad systemem Indiba pokazują, że stymuluje on namnażanie komórek macierzystych, oraz chondrocytów które uczestniczą w tworzeniu się chrząstki.

Dzięki wpływowi na uwodnienie oraz napięcie włókien kolagenowych terapia Indiba znajduje również zastosowanie w kosmetyce ponieważ ma efekt ujędrniający.

Jest to bardzo nowoczesna terapia która znalazła zastosowanie w sporcie zawodowym, szczególnie piłce nożnej ponieważ pozwala bardzo szybko wrócić do pełnej sprawności

i przyspiesza regenerację.

Zastosowanie:

Bóle przeciążeniowe

Zerwania i naderwania mięśni

Skręcenia stawów z naderwaniem lub zerwaniem więzadeł

Przewlekłe dolegliwości bólowe odcinka lędźwiowego

Terapia z aparatem INDIBA ACTIV

Ujędrnianie skóry

Poprawa wyglądu blizn

Jest to terapia w której do wywołania odpowiedzi organizmu wykorzystywana jest fala akustyczna którą tworzy specjalna aparatura. Ciśnienie wytworzone przez aparat powoduje penetrację tkanki przez fale akustyczną a to powoduje szereg reakcji dzięki którym uzyskujemy efekt przeciwbólowy oraz przyspieszenie krążenia w miejscu zmienionym chorobowo oraz pobudzenie metabolizmu komórkowego rozumiane przez zwiększenie produkcji ATP oraz szybsze odprowadzanie zbędnych produktów przemiany materii.

Główne efekty terapii falą uderzeniową:

Silne działanie przeciwbólowe (nawet po pierwszym zabiegu)

Rozrost i regenerację naczyń krwionośnych

Przyspieszenie oddychania wewnątrzkomórkowego

Zwiększona wymiana płynu między przestrzenią wewnątrz i zewnątrzkomórkową

Najczęstsze zastosowania:

Łokieć tenisisty

Łokieć golfisty

Zmiany zwyrodnieniowe rozcięgna podeszwowego

Ostroga piętowa

Kolano skoczka w fazie przewlekłej

Zmiany zwyrodnieniowe ścięgna Achillesa

Utrudniony zrost kostny

Zespoły bólowe Mięśniowo-Powięziowe

Nowotwory

Zespoły bólowe w fazie ostrej

Stany zapalne ścięgna w fazie ostrej

Zabiegi u dzieci u których nie został zakończony wzrost kostny

Zabiegi w okolicy klatki piersiowej u osób z rozrusznikiem serca

Problemu z krzepliwością krwi

Terapia falą uderzeniową

Jest to zabieg w trakcie którego dostarczamy czysty tlen w warunkach zwiększonego ciśnienia (zwykle 3 krótkość ciśnienia atmosferycznego), wykonywany w specjalnie zaprojektowanej do tego komorze hiperbarycznej. Jest to terapia nieinwazyjna, zupełnie bezbolesna która znacząco zwiększa potencjał do gojenia naszego organizmu.

Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej przyspiesza regenerację, poprzez zwiększenie wysycenia hemoglobiny i osocza tlenem, a także do ośmiu razy zwiększa ilość komórek macierzystych. Poprzez zwiększenie ilości krążącego tlenu poprawia się również proces oddychania komórkowego i wytwarzania waluty energetycznej naszych komórek czyli ATP.

Stymulowany jest proces tworzenia nowych naczyń krwionośnych dodatkowo zwiększający ukrwienie tkanek i przyspieszający regenerację.

Tlenoterapia hiperbaryczna stosowana jest w bardzo wielu schorzeniach:

Głuchota idiopatyczna

Głuchota po uszkodzeniu akustycznym

Zapalenie ucha zewnętrznego

Zerwanie i naderwanie mięśni

Zerwanie i naderwanie więzadeł

Martwica kości

Trudno gojące się rany

Urazy zmiażdżeniowe

Urazy wielonarządowe

Miażdżyca

Obrzęki

Spowolnienie procesów starzenia

Przyspieszenie regeneracji po zabiegach operacyjnych

Wspomaganie leczenia niepłodności

Klaustrofobia

Zapalenie n. wzrokowego

Astma oskrzelowa

Operacje ucha, zatok i klatki piersiowej

Ciekawostka!

Wiele gwiazd sportu regularnie korzysta z tlenoterapii, dzięki której mogą trenować dłużej i intensywniej, a co za tym idzie osiągać jeszcze lepsze wyniki. Dlatego tlenoterapia nazywana jest często legalnym dopingiem. Korzystają z niej takie gwiazdy jak:

Robert Lewandowski, Cristiano Ronaldo, Grzegorz Krychowiak, Michael Phelps, Novak Djokovic, Tiger Woods, David Becham, Agnieszka Radwańska, LeBron Jamesi czy Daniel Cormier.

Tlenoterapia Hiperbaryczna

Jest to forma terapii narzędziowej należąca do  koncepcji pięciu układów regulacyjnych FRSc.

Wykonywana jest z użyciem pinów popularnie nazywany gwoździami oraz narzędzi w kształcie noży nazywanych KAT.

Piny świetnie sprawdzają się w pracy z urazami ortopedycznymi ostrymi jak i przewlekłymi, pozwalają na bardzo szybkie zmniejszenie dolegliwości bólowych oraz poprawę zakresu ruchu.

Najczęściej wykorzystywane  są w:

Zespołach bólowych kręgosłupa lędźwiowego, piersiowego i szyjnego

Bólach przewlekłych kolan oraz stawów ramiennych

Skręceniach stawów skokowych

Terapii bólów głowy, napięciowych, migrenowych, klasterowych

zapaleniu rozcięgna podeszwowego