Fizjoterapia indywidualna

Fizjoterapia indywidualna to działanie kompleksowe, skupione na potrzebach i dolegliwościach pacjenta. Skoncentrowana jest na tym, by pacjent jak najszybciej odzyskał pełną sprawność, pozbył się bólu i dyskomfortu – a co za tym idzie, jak najszybciej wrócił do aktywności zawodowej, sportowej i do codziennego funkcjonowania.

Fizjoterapia indywidualna – Centrum Rehabilitacji Kinesis Radzymin

Celem fizjoterapii indywidualnej jest trafna diagnoza oraz odpowiednio dobrane metody leczenia. Gwarantujemy odpowiednie podejście do każdej osoby. Skorzystaj z naszych usług, zespół doświadczonych specjalistów czeka by Ci pomóc.

Terapia indywidulana to pełna godzina terapii, którą fizjoterapeuta poświęca jednemu pacjentowi. Składa się z kilku kluczowych elementów:

• Diagnostyka – fizjoterapeuta będzie chciał jak najdogłębniej zrozumieć Twój problem i poznać występujące objawy. Odpowiadaj na pytania szczerze, pozwoli to na najlepszy dobór odpowiedniej metody leczenia. Podczas pierwszej wizyty fizjoterapeuta musi dowiedzieć się, w jakim stanie jest jego pacjent.
  • Analiza i ocena – to moment kiedy fizjoterapeuta oceni stan Twojego ciała, wskaże punkty, nad którymi warto pracować i przedstawi plan naprawczy. Dobierze odpowiednią metodę i częstotliwość leczenia, która będzie najlepszym rozwiązaniem na Twoje dolegliwości.
  • Praca z pacjentem – tutaj słowa przechodzą w czyny. Już podczas pierwszej wizyty fizjoterapeuta rozpoczyna pracę ze swoim pacjentem.

Fizjoterapia indywidualna nastawiona jest na pracę z pacjentem. Oznacza to, że metody leczenia będą dobrane pod indywidualne problemy. Naszą ofertę kierujemy do każdego, kto skarży się na:

• bóle i schorzenia stawów
  • bóle mięśniowe
  • bóle i schorzenia kręgosłupa
  • bóle przeciążeniowe
  • bóle pourazowe (zwichnięcia, skręcenia, złamania)
  • bóle w przebiegu chorób zwyrodnieniowych, neurologicznych i reumatycznych
  • bóle po zabiegach operacyjnych (artroskopia, endoproteza)

Ponadto fizjoterapia indywidulana jest dla Ciebie jeżeli:

• chcesz wrócić do sportu po kontuzji
  • chcesz zminimalizować ryzyko powstania kontuzji
  • chcesz zapobiec schorzeniom zawodowym i dolegliwościom bólowym, które są związane z wykonywanym zawodem
  • uprawiasz sport zawodowo
  • chcesz bezpiecznie i świadomie przygotować swoje ciało do sportów sezonowych

Nie czekaj! Wystarczy się zapisać, a całą resztą zajmie się nasz zespół!